SPADPP Sibiu anunţă organizarea selecţiei de oferte în data de 26.07.2021, ora 12:00, în vederea valorificării prin vânzare a 26 auto abandonate şi fără stăpân

06.07.2021

Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat al Municipiului Sibiu anunţă organizarea selecţiei de oferte în data de 26.07.2021 ora 12:00, în vederea valorificării prin vânzare a 26 auto abandonate şi fără stăpân. 


Cumpărarea caietului de sarcini se va face începând cu data de 07.07.2021 ora 09:00 și depunerea ofertelor începând cu data de 08.07.2021 ora 09:00 până la data de 23.07.2021 ora 12:00, la Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat al municipiului Sibiu, cu sediul în Sibiu, Piaţa Mică, nr. 22, parter. 
Deschiderea ofertelor se va face în data de 26.07.2021, ora 12:00. 


Afișarea rezultatului deschiderii ofertelor se va face în data de 27.07.2021, ora 12:00, la Sediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat Sibiu, Piața Mică, nr. 22, parter. 
Termenul limită de depunere a contestațiilor este 29.07.2021, ora 12:00. 

În cazul în care până în data de 23.07.2021, ora 12:00 nu se vor depune oferte, termenul de depunere se prelungește până în data de 30.07.2021, ora 10:00, iar deschiderea ofertelor se va face în data de 02.08.2021, ora 12:00. 
Afișarea rezultatului deschiderii ofertelor se va face în data de 03.08.2021, ora 12:00, la Sediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat Sibiu, parter.
 Termenul limită de depunere a contestațiilor este 05.08.2021, ora 12:00.