Anunt privind organizarea unei licitaţii în vederea închirierii a 2 standuri de prezentare şi vânzare și a amplasamentelor aferente acestora în Piața Mică din municipiul Sibiu

09.11.2018

Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat al Municipiului Sibiu anunţă organizarea unei licitaţii în vederea închirierii a 2 standuri de prezentare şi vânzare și a amplasamentelor aferente acestora în Piața Mică din municipiul Sibiu.

Licitaţia se va organiza în data de 27.11.2018 ora 1100 în sala nr. 203 (Sala Presă), etaj 2, din cadrul Primăriei Municipiului Sibiu, cu sediul în Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr. 2.

Perioada de înscriere și obținerea caietului de sarcini se poate face începând cu data de 12.11.2018 şi până în data de 26.11.2018, ora 1200 la Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat al municipiului Sibiu, cu punct de lucru în Sibiu, B-dul Victoriei, nr. 1-3 Camera S13.

program de luni-joi între orele 0900-1500 şi vineri între orele 0900-1230, tel: 0269/213302.

În cazul în care vor rămâne standuri disponibile care nu vor fi adjudecate în totalitate, licitația se repetă peste 15 zile în același loc și la aceeași oră, fără a mai fi necesară o nouă publicare în presă.