Anunț privind comercializarea de produse specifice sărbătorilor de 1 martie și 8 martie

18.02.2021

ANUNȚ privind comercializarea de produse specifice sărbătorilor de 1 martie și 8 martie


 

IMPORTANT!

PENTRU DEPUNEREA UNEI CERERI LA REGISTRATURA S.P.A.D.P.P. DIN PIAȚA MICĂ, NR. 22, SOLICITANTUL SE VA PROGRAMA ONLINE, ÎN PREALABIL.

 

În vederea programării online pentru depunerea cererii, la ghișeul exclusiv dedicat acestui tip de programare, aveți nevoie de o adresă de e-mail valabilă pe care ulterior vi se va transmite avizul semnat electronic, fără a mai fi necesar să vă prezentați la ghișeu.

 

ATENȚIE!

! Calendarul pentru programarile online va fi disponibil doar de Vineri 19.02.2021, ora 09:00 !

 

Pentru programări online, se va accesa site-ul SPADPP, la adresa https://spadpp.sibiu.ro/

Secțiunea, programări ghișeu online

 

Link direct pentru acces: https://extranet.sibiu.ro/DomeniulPublicGeneral/Programare.aspx

 

* Nu se vor lua în considerare solicitările pentru care nu există în prealabil programare online

* Neprezentarea la ghișeu la data și ora rezervată de solicitant, în calendarul aplicației de   programări online, duce la anularea rezervării și implicit a posibilității de a depune cererea.

 

Perioada pentru depunerea cererilor şi încasarea taxelor:
            Luni 22.02.2021 - Miercuri 24.02.2021 (comercianții din județul Sibiu)
            De joi din 25.02.2021 (comercianții din alte județe)

 

Perioada avizată pentru comercializare de mărțișoare și flori:

 

SE ACORDĂ DOAR 1 AVIZ PENTRU FIECARE SOCIETATE COMERCIALĂ, INTREPRINDERE FAMILIALĂ, INTREPRINDERE INDIVIDUALĂ SAU PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ.

 

Este obligatorie:

- amplasarea de pavilioane cu dimensiunea 3*3m, culoarea albă, crem, bej sau gri.

- asigurarea de către comerciant, la fiecare stand în parte de soluții dezinfectante și punerea la dispoziție pentru utilizarea de către clienți.

  - respectarea măsurilor necesare și a normelor de siguranță sanitară, prevăzute de normativul în vigoare, pe toată perioada desfășurării activității de comercializare.

 

Atribuirea locațiilor în teren, se va face în ordinea programării online și implicit a înregistrării cererilor depuse la ghișeu în limita locațiilor rămase disponibile pentru fiecare zonă în parte după cum sunt stabilite mai jos:

 

Total: 100 locații pentru amplasare standuri, distribuite în municipiul Sibiu, astfel:

 

 

* Locațiile în teren au fost stabilite astfel încât să se asigure o distanță între standuri de 5 m.

 

Acte necesare:

- cerere tip (disponibilă la ghișeu);

- copie certificat de înregistrare la Registrul Comerţului / atestat de producător / certificat de mesteșugar;

- copie act de identitate solicitant;

- împuternicire pentru depunerea documentației, în cazul reprezentării de către altă persoană (fizică sau juridică).