Anunț privind comercializarea de produse specifice zilelor de 14 februarie, 1 martie și 8 martie 2022

08.02.2022

IMPORTANT!

PENTRU DEPUNEREA UNEI CERERI LA REGISTRATURA S.P.A.D.P.P. SIBIU, PIAȚA MICĂ, NR. 22, SOLICITANTUL SE VA PROGRAMA ONLINE, ÎN PREALABIL.

 

În vederea programării online pentru depunerea cererii, la ghișeul exclusiv dedicat acestui tip de programare, aveți nevoie de o adresă de e-mail valabilă pe care ulterior vi se va transmite avizul semnat electronic, fără a mai fi necesar să vă prezentați la ghișeu în vederea ridicării acestuia.

 

ATENȚIE!

! Calendarul pentru programările online pentru comercializare produse specifice cu ocazia zilei de 14.02.2022 va fi disponibil doar miercuri 09.02.2022, interval orar 09:00 – 24:00 !

! Calendarul pentru programările online pentru comercializare produse specifice cu ocazia zilelor de 01 martie și 08 martie va fi disponibil în perioada 17.02.2022 ora 09:00 – 20.02.2022, ora 24:00 !

 

 

Pentru programări online, se va accesa site-ul SPADPP, la adresa https://spadpp.sibiu.ro/

Secțiunea, programări ghișeu online

Link direct pentru acces: https://extranet.sibiu.ro/DomeniulPublicGeneral/Programare.aspx

 

  * Nu se vor lua în considerare solicitările pentru care nu există în prealabil programare online.

* Neprezentarea la ghișeu la data și ora rezervată de solicitant, în calendarul aplicației de programări online, duce la anularea rezervării și implicit a posibilității de a depune cererea.

 

Perioada pentru depunerea cererilor şi încasarea taxelor de ocupare temporară a domeniului public pentru comercializarea produselor specifice cu ocazia zilei de 14 februarie:
      -   joi 10.02.2022 - vineri 11.02.2022

 

Perioada pentru depunerea cererilor şi încasarea taxelor de ocupare temporară a domeniului public pentru comercializarea produselor specifice cu ocazia zilelor de 01 martie și 08 martie:
       -    luni 21.02.2022 - joi 24.02.2022

 

Perioada avizată pentru comercializare:

 

SE ACORDĂ DOAR 1 AVIZ PENTRU FIECARE SOCIETATE COMERCIALĂ, INTREPRINDERE FAMILIALĂ, INTREPRINDERE INDIVIDUALĂ SAU PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ.

 

Este obligatorie:

- amplasarea de pavilioane cu dimensiunea 3*3m, culoarea albă, crem, bej sau gri.

- asigurarea de către comerciant, la fiecare stand în parte de soluții dezinfectante și punerea la dispoziție pentru utilizarea acestora de către clienți.

  - respectarea măsurilor necesare și a normelor de siguranță sanitară, prevăzute de normativul în vigoare, pe toată perioada desfășurării activității de comercializare.

 

Atribuirea locațiilor în teren, se va face în ordinea programării online și implicit a înregistrării cererilor depuse la ghișeu în limita locațiilor rămase disponibile pentru fiecare zonă în parte după cum sunt stabilite mai jos:

 

Total: 95 locații pentru amplasare standuri, distribuite în municipiul Sibiu, astfel:

(pe tronsonul Farmacia 24 – str. Alexandru Xenopol)

 

 

* Locațiile în teren au fost stabilite astfel încât să se asigure o distanță între standuri de 3 - 5 m.

Acte necesare:

- cerere tip (disponibilă la ghișeu);

- copie certificat de înregistrare la Registrul Comerțului / atestat de producător / certificat de meșteșugar;

- copie act de identitate solicitant;

- împuternicire pentru depunerea documentației, în cazul reprezentării de către altă persoană (fizică sau juridică).

Reamintim că accesul persoanelor în incintă este permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, celor care prezintă rezultatul negativ al unui test RT- PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 48 de ore și celor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.