Anunț privind organizarea selecției de oferte în vederea valorificării a 30 auto abandonate și fără stăpân

08.01.2021

Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat al Municipiului Sibiu anunţă organizarea selecţiei de oferte în data de 26.01.2021 ora 12:00, în vederea valorificării a 30 auto abandonate şi fără stăpân.

Cumpărarea caietului de sarcini se va face începând cu data de 11.01.2021 ora 09:00 și depunerea ofertelor începând cu data de 13.01.2021 ora 09:00 până la data de 25.01.2021 ora 12:00, la Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat al municipiului Sibiu, cu sediul în Sibiu, Piaţa Mică, nr. 22, parter.

Deschiderea ofertelor se va face în data de 26.01.2021, ora 12:00.

Afișarea rezultatului deschiderii ofertelor se va face în data de 27.01.2021, ora 12:00, la Sediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat Sibiu, Piața Mică, nr. 22, parter.

Termenul limită de depunere a contestațiilor este 29.01.2021, ora 12:00.

 

În cazul în care până în data de 25.01.2021, ora 12:00 nu se vor depune oferte, termenul de depunere se prelungește până în data de 01.02.2021, ora 10:00, iar deschiderea ofertelor se va face în data de 02.02.2021, ora 12:00.

Afișarea rezultatului deschiderii ofertelor se va face în data de 03.02.2021, ora 12:00, la Sediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat Sibiu, parter.

 Termenul limită de depunere a contestațiilor este 05.02.2021, ora 12:00.