Modificări în accesul cetățenilor în sediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat

27.10.2021

Având în vedere noile măsuri impuse de autorități pentru protecția cetățenilor în contextul pandemiei de coronavirus, Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public și Privat Sibiu aplică de luni, 25 octombrie, prevederile legale (Hotărârea Guvernului nr.1183/08.11.2021) în ceea ce privește accesul cetățenilor în toate sediile:

“Accesul persoanelor în incintele instituțiilor publice centrale și locale, regiilor autonome și operatoriilor economici cu capital public este permis doar persoanelor:

• care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,

• care prezintă rezultatul negativ al unui test RT- PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 48 de ore

• care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.”

Cetățenii vor face dovada uneia dintre aceste trei situații prin intermediul certificatului digital european care se poate obține pe https://certificat-covid.gov.ro sau prin buletinul de rezultat al testului antigen. Agenții Poliției Locale vor verifica certificatul digital european sau buletinul de rezultat al testului antigen și vor solicita cetățenilor să se legitimeze la intrarea în clădiri.

 

Reamintim totodată că cererile / petițiile se pot depune și achita online prin intermediul site-ului spadpp.sibiu.ro secțiunile de formulare, sau prin intermediul platformei e-Administrație disponibilă pe sibiu.ro.