Anunt privind modalitatea/perioada de depunere a documentelor pentru abonamentele cu loc rezervat/nerezervat în parcarea Hipodrom
29.11.2024
Având în vedere prevederile HCL nr. 421/28.11.2024, vă comunicăm faptul că cererile pentru abonamentele cu loc rezervat, cât și cele fără loc rezervat se depun doar on-line pe platforma eportal.sibiu.ro. NU va fi nevoie să vă creați cont, cererile se depun făra autentificare.
Pași depunere cerere:
- pentru loc rezervat - în perioada 02.12-10.12.2024, începând cu ora 9:00;
- fără loc rezervat - pe toată perioada anului.
Solicitantii își vor completa cererea și vor încărca documentele justificative, respectiv:
Pentru persoane fizice:
- carte de identitate sau buletin de identitate;
- certificat de înmatriculare al autovehiculului pentru care se solicită abonamentul.
Pentru persoane juridice:
- certificat de înregistrare în Registrul Comerțului;
- certificate de înmatriculare al autovehiculului pentru care se solicită abonamentul.
După depunerea cererii și a documentelor solicitate se va primi un e-mail de confirmarea, pe adresa completată.
Acordarea abonamentelor pentru loc rezervat, se face prioritar pentru proprietarii autovehiculelor persoanele fizice/juridice care au domiciliul/sediul în zona delimitată de străzile Mihai Viteazu - Rahovei - Oştirii - Nicolae Iorga.
- Analiza cererilor se va efectua în următoarele 5 zile lucrătoare după expirarea termenului de depunere.
- Comunicarea rezultatelor solicitanților va fi efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la finalizarea analizei cererilor.
- Contestațiile cu privire la solutionarea cererilor se depun în termen de 2 zile lucrãtoare de la comunicarea rezultatului la registratura Serviciului Public Salubrizare, Protectia Mediului si Administrarea Domeniului Public cu sediul în Sibiu, Piata Micã nr. 22 sau la adresele de e-mail dompub@sibiu.ro, management.salubrizare@sibiu.ro.
- Soluționarea contestatiilor se va asigura în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a acestora, de cãtre Comisia de soluționare a contestațiilor.
- Alocarea locurilor rezervate se face cu respectarea criteriilor de atribuire a abonamentelor, în ordinea crescătoare a nivelului de parcare și a numărului locului de parcare conform ordinii de înregistrare a cererilor.
- Plata abonamentului pentru solicitanții declarați eligibili se face semestrial in lunile ianuarie si iulie, până în data de 25 a lunii. Achitarea abonamentului se face online sau la ghișeul Serviciului Public Salubrizare, Protecția Mediului și Administrarea Domeniului Public. Neplata abonamentului duce implicit la anularea rezervării locului de parcare.
Se va realiza o listă de așteptare, pentru următoarele situații care pot să apară:
- depunerea mai multor solicitări față de numărul de locuri de parcare alocate;
- depunerea de noi solicitări pe parcursul anului (noi locatari, achiziție de autovehicule, etc);
- Cererile de pe lista de așteptare se vor soluționa, alocând loc de parcare rezervat, în ordinea listei (care se actualizează permanent în funcție de criterii, respectiv numărul de înregistrare a cererii în situația îndeplinirii acelorași criterii), în situația în care se vor elibera locuri de parcare rezervate (renunțare, neachitare tarif în termenul stabilit, utilizare necorespunzătoare, alte situații). Pentru transparență, lista actualizată va fi publică pe site, respectând condițiile GDPR.
- Cardul de acces asociat abonamentului corespunzător unui număr de înmatriculare, nu este transmisibil.
- După comunicarea rezultatelor finale cu privire la alocarea locurilor rezervate, cardurile de acces vor putea fi ridicate, pe bază de semnătură și act de identitate, de la personalul ce asigură paza în parcare.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta pe adresa de email dompub@sibiu.ro sau la telefon 0269 213 302 de luni până între orele 9 -15 și vineri între orele 9 – 12:30.
Atenție!!!
Pentru depunerea documentelor justificative și completarea cererii aferente tipului de abonament solicitat nu este necesară crearea unui cont pe platforma eportal.sibiu.ro
Secțiunea destinată depunerii documentelor va fi disponibilă doar in data de 02.12.2024, începând cu ora 9:00.
eportal.sibiu.ro și implicit secțiunea destinată depunerii documentelor va putea fi accesat și de pe pagina oficială a Primăriei Municipiului Sibiu.